T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ARNAVUTKÖY - Arnavutköy Bilim ve Sanat Merkezi

Uzman Öğrt. Filiz GÜDEN - Kurum Müdürü

 

Akademik Unvanı: -

İş Telefonu: 0212 597 97 42

İş Adresi: Merkez Mah. Ünlü sok. No:8 Arnavutköy/İstanbul

E-postası: osmansoner02@hotmail.com

Bildiği Yabancı Diller (Puan ve Yılı): İngilizce

Aldığı Sertifikalar: CAS (Cognitive Assestment System) Zekâ Testi, WİSC-R Zekâ Testi, Leiter Uluslararası Performans Testi, DENVER Gelişimsel Tarama Testi, Bender Gestalt Görsel Motor Algı Testi, Kent EGY Testi, Porteus Labirentleri Testi, Peabody Resim Kelime Testi, Goodenough – Harris İnsan Çizme Testi, Ankara Gelişim Tarama Testi, Akıl ve Zekâ Oyunları Formatörlüğü, Teknoloji Bağımlılığı Formatörlüğü, E-Rehberlik Formatörlüğü

Uzmanlık Alanı:

Derece

Bölüm/Program

Üniversite

Yıl

Lisans

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

İnönü Üniversitesi

2015

Y. Lisans

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

Ufuk Üniversitesi

2019

Doktora

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

Bursa Uludağ Üniversitesi

2023

 

Yüksek Lisans Tez Başlığı (özeti) ve Tez Danışmanı:

 

Ergenlerde Benlik Tasarımı ve Benlik Saygısı Düzeylerinin Sosyal Medya Beğenilmeme Korkuları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi – Dr. Öğr. Üyesi Olcay YILMAZ

Bu araştırmanın amacı ergenlerin sosyal medyada beğenilmeme korkusunu ölçmeye yönelik bir ölçme aracı eksikliğini gidermek ve bununla birlikte benlik tasarımı ve benlik saygısının sosyal medya beğenilmeme korkusu üzerindeki etkisini incelemektir. Ölçeğin madde havuzu oluşturulmuş ve uzman görüşüne sunulmuştur. Uzman görüşleri alındıktan sonra ölçek deneme ve asıl uygulama dâhil 842 kişiye uygulanmıştır. Elde edilen veriler ışığında geçerlilik ve güvenirlik çalışmaları yapılmıştır. Araştırma ilişkisel tarama modeline göre yürütülmüş olup araştırmada geliştirilen sosyal medya beğenilmeme korkusu ölçeği ile benlik tasarımı ölçeği, benlik saygısı ölçeği ve araştırmacı tarafından hazırlanan kişisel bilgi formu katılımcılara verilmiştir. Araştırmada sosyal medya beğenilmeme korkusu, benlik tasarımı ve benlik saygısı ile cinsiyet, sosyal medyada paylaşılan içeriklerin beğenilme sayısı ve sosyal medyadaki arkadaş sayısı değişkenleri arasında ilişki bulunmuştur. Bu araştırmada geliştirilen ölçme aracının alan yazındaki ölçme aracı eksikliğini gidereceği, elde edilen araştırma sonuçlarının “sosyal medya” konusundaki alan yazına katkı sağlayacağı ve araştırmacılara yol göstereceği umulmuştur.

 

Doktora Tezi/S.Yeterlik Çalışması/Tıpta Uzmanlık Tezi Başlığı (özeti) ve Danışmanı:

 

Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Üniversiteye Kariyer Geçiş Durumlarının Belirlenmesine Yönelik Gömülü Teori Araştırması – Doç.Dr. Filiz GÜLTEKİN

Kariyer geçişi ile ilgili çalışma ve kuramlar incelendiğinde liseden üniversiteye kariyer geçişini açıklayan herhangi bir kuramsal çalışmaya rastlanmamıştır. Bunun yanı sıra geliştirilen mevcut kuramların farklı kültürlerde geliştirildiği ve genellikle yetişkin bireylerin iş ve meslek geçişleri üzerinde durduğu görülmüştür. Bu nedenle bu araştırma liseden üniversiteye geçecek olan son sınıf öğrencilerinin kariyer geçişine yönelik durumlarını ortaya çıkarmak, bu geçişi kolaylaştıran ve zorlaştıran faktörlerin anlaşılması noktasında önem arz etmektedir. Bu çalışmada, liseden üniversiteye kariyer geçişi yapan son sınıf öğrencilerinin kariyer geçiş durumlarını değerlendirmek için, nitel araştırma yöntemlerinden gömülü desen (kuram oluşturma) kullanılmıştır. Lise son sınıf öğrencilerinin kariyer geçiş durumlarını belirlemek için görüşme yapılacak öğrenciler amaçsal örnekleme türlerinden olan ölçüt, maksimum çeşitlilik ve kuramsal örnekleme ile belirlenmiştir. Örneklem büyüklüğü gömülü teori çalışmalarında kullanılan kuramsal doygunluğa ulaşılması yaklaşımına uygun olarak belirlenmiştir. Görüşmelerde dijital ses kayıt cihazıyla kaydedilmiş veriler, veri analiz programı MaxQda 2020’ye aktarılmış, gömülü teorinin açık kodlama, eksen kodlama, seçici kodlama süreçlerinden geçirilerek, sürekli karşılaştırma veri analizi yöntemi ile analiz edilmiştir. Yapılan analizler sonucunda ortaya çıkan bulgulara göre lise son sınıf öğrencilerinin üniversiteye kariyer geçişinde sistem, kişisel faktör, hazırlık yaşam ve çevresel etki temaları bulunmuştur. Bu temaların toplamda 40 alt kategorisinin olduğu saptanmıştır. Ortaya çıkan sonuçlar yorumlanmış, destekleyen ve desteklemeyen çalışmalar bakımından öncelik çalışmalarla karşılaştırılarak değerlendirilmiştir. Araştırmanın sonuçlarına uygun olarak önerilerde bulunulmuştur.

Görevler:

Görev Unvanı

Görev Yeri

Yıl

05.2022-Şuanakadar

Kurucu Müdür -Arnavutköy Bilim ve SanatMerkezi(İSTANBUL/ARNAVUTKÖY)

Süre:1 yıl15gün

09.2019-Şuanakadar

Psikolojik Danışman- ArnavutköyRehberlikveAraştırmaMerkezi(İSTANBUL/ARNAVUTKÖY)

Süre:3 yıl8 ay 28gün

09.2018-09.2019

Psikolojik Danışman -SultanbeyliRehberlikveAraştırmaMerkezi(İSTANBUL/SULTANBEYLİ)

Süre:1 yıl3 gün

08.2017-08.2018

Psikolojik Danışman (Yedek Subay) – Ankara 4. Kolordu Komutanlığı (ANKARA/MAMAK)

Süre: 1 Yıl 0 gün

09.2015-08.2018

Öğretmen-YunusEmreOrtaokulu(ADIYAMAN/MERKEZ)

Süre:1 yıl11 ay 24gün

Projelerde Yaptığı Görevler:

1.      Üstün Zekalı ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Kariyer Gelişimlerinin Desteklenmesi – İstanbul Kalkınma Ajansı – Proje Yürütücüsü – Proje Bütçesi: 1.866.433,26

2.      Arnavutköy’den Pazarcık’a Bilimle 1’iz – TUBİTAK 4007 – Proje Yürütücüsü – Proje Bütçesi: 55.877

3.      Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Üniversiteye Kariyer Geçiş Durumlarının Belirlenmesine Yönelik Gömülü Teori Araştırması – Uludağ Üniversitesi BAP- Proje Araştırmacısı – Proje Bütçesi: 71.322

4.      Bağımlılıkla Mücadelede Yetişkin Eğitimi – Yeşilay – Eğitmen

5.      METEK III (Sektörel Mükemmeliyet Merkezlerinin Kurulması Yoluyla Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Artırılması Teknik Yardım) Projesi – Raportör

İdari Görevler:

  1. Kurucu Müdür -Arnavutköy Bilim ve SanatMerkezi(İstanbul/Arnavutköy)
  2. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bölüm Başkanlığı – Arnavutköy Rehberlik ve Araştırma Merkezi (İstanbul/ Arnavutköy)
  3. Rehberlik ve Danışma Merkezi Amirliği – Ankara 4. Kolordu Komutanlığı (Ankara/Mamak)

Bilimsel Kuruluşlara Üyelikler:

  1. Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği,
  2. Türkiye Yeşilay Cemiyeti

Patentler ve Tasarımlar

  • Arnavutköy Bilim ve Sanat Merkezi Logo Tasarım Tescili- Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından 18.07.2023 tarihi ve 230455671 sayısı ile tescil edilmiştir.  100

Ödüller:

07/01/2019

BaşarıBelgesi-(VerilişNedeni: Çalışkanlık-VerenMakam: Kaymakamlık)

21/01/2022

BaşarıBelgesi- (VerilişNedeni: Çalışkanlık-VerenMakam: Bakanlık)

21/03/2022

ÜstünBaşarıBelgesi-(VerilişNedeni: Çalışkanlık-VerenMakam: Kaymakamlık)

01/06/2022

BaşarıBelgesi- (VerilişNedeni: Çalışkanlık-VerenMakam: Bakanlık)

31/12/2022

Ödül-(VerilişNedeni: Çalışkanlık-VerenMakam: Valilik)

23/03/2023

BaşarıBelgesi- (VerilişNedeni: Çalışkanlık-VerenMakam: Bakanlık)

06/06/2023

Başarı Belgesi – (Veriliş Nedeni Çalışkanlık – Veren Makam: Kaymakamlık)

12/06/2023

Başarı Belgesi – (Veriliş Nedeni Çalışkanlık – Veren Makam: Valilik)

 

 

 

ESERLER

A. Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:

1. Kartol, A., Söner, O. ve Griffiths, M.D. (2023). The relationship between psychological distress, meaning in life anda life satisfaction in the COVİD-19 pandemic. Anales De Psicologia/ Annals Of Psychology, 39(2), 197-206. [İndeksler: SSCI, SCI, APA Online PSyc İnfo]

 

2. Kartol, A. ve Söner, O. (2022). Adaptation of the Turkish version of the obsession with COVID-19 scale (TR-OCS): Its association with psychological distress and resilience. Psicologia: Reflexao e Critica, 35(1), 1-9. [İndeksler: SSCI, Scopus, PsycINFO, EBSCO, ProQuest]

 

3. Duru, H., Söner, O. ve Sinan, F. (2021). The Predictors of Career Decision-Making Difficulties Among High School Students: Career Decision Self-Efficacy andPersonal Traits- Turkey Case. Educational Sciences: Theory and Practice,21(1), 33-42. [İndeksler; Scopus (Elsevier), ERİC, Ebsco, ProQuest, APA]

 

4. Söner,O. ve Gültekin,F. (2021).COVID-19SalgınındaErgenlerinUmut,Psikolojik Sağlamlık ve Kişilik Özellikleri. Mersin Üniversitesi Eğitim FakültesiDergisi,17(2),329-349. [İndeksler; TR Dizin, H.W. Wilson, Ebscohost-Education Research Complete, Ebscohost-Education Resource, Türk Eğitim İndeksi]

 

5. Söner, O. (2020). `Babam Cemil Meriç? Kitabının Varoluşsal PsikolojininTemel Kavramları Açısından İncelenmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal BilimlerEnstitüsüDergisi, (49),261-284. [İndeksler; TR Dizin]

 

6. Duru,H., Sinan,F.N., Söner,O. ve Gültekin,F. (2020).Mesleki RehabilitasyonPsikolojikDanışmanlığı:BirDerleme(RehabilitasyonPsikolojik Danışmanlığı)VocationalRehabilitationCounseling:AReview(RehabilitationCounseling).TurkishStudies- EducationalSciences,15(6),4169-4190. [İndeksler; Ulakbim, TR Dizin]

 

7. Söner, O. ve Kartol, A. (2023). Başkasının Zararına Sevinme(Schadenfreude) Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması. Kalem Eğitim ve İnsanBilimleriDergisi, 13(2),353-375. [İndeksler; Tübitak Ulakbim, Sobiad, Türk Eğitim İndeksi]

 

8. Söner, O. ve Kartol, A. (2022). Covıd-19 salgınınayakalanmayanyetişkinlerinbilinçlifarkındalık, depresyon,anksiyetevestresdüzeyleriarasındakiilişkiler, ElektronikSosyalBilimlerDergisi,21(84),1811-1825. [İndeksler; TR Dizin, Ebscohost, Crossref, Sobiad, Erih Plus, OpenArie, Acarindex, Worldcat]

 

9. Söner, O. ve Yılmaz, O. (2022). How do personality traits influenceadolescents´ career anxiety and self-efficacy in making career decisions?. Journal ofTeacherEducationandLifelongLearning,4(2),110-123. [İndeksler; HW Wilson, EBSCO, Asos İndex]

 

10. Söner,O. ve Yılmaz,O. (2021).Socıalmedıafear ofdıslıkeın adolescents: a scale development study. İstanbul Aydın ÜniversitesiSosyalBilimlerEnstitüsüDergisi,13(2),533-554. [İndeksler; EBSCOhost, Türk Eğitim İndeksi, Index Copernicus, Citefactor, Sobidad]

 

11. Söner,O. (2021).Kariyerkararvermegüçlüğündecinsiyetfarklılıkları:birmetaanaliz çalışması.MehmetAkifErsoy ÜniversitesiEğitimFakültesiDergisi, (57),401-424. [İndeksler; TR Dizin]

 

12. Söner, O. ve Yılmaz, O. (2020). Özel eğitim sınıflarında görev yapanöğretmenlerin psikolojik iyi oluşları ve tükenmişlik düzeyleri. Trakya EğitimDergisi,10(3),668-682. [İndeksler; TR Dizin, Türk Eğitim İndeksi]

 

13. Kartol, A. ve Söner, O. (2022). Hope and mental well-being predictors of   teachercandidatesinthepandemic:Careeradaptationandoptimismandacademicself.JournalofInnovativeResearchinTeacherEducation,3(3),286-299.  [İndeksler; H.W. Wilson, Modern Language Association]

 

14. Söner,O. ve Yılmaz,O. (2018).Liseöğrencilerininsosyalmedya bağımlılığıve psikolojik iyi oluş düzeyleri arasındaki ilişki. Ufuk Üniversitesi Sosyal BilimlerEnstitüsüDergisi, 7(13),61-74. [İndeksler; ResearchBible, CiteFactor]

 

15. Söner, O. ve Duru, H. (2021). An Investigation into the Articles Published in Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal Between 1990- 2019 in Terms of Various Factors.Sınırsız EğitimveAraştırma Dergisi, 6(1),119-151. [İndeksler; Türk Eğitim İndeksi, ASOS İndex, DRJI, ESJI, EBSCO]

 

16. Söner,O. ve Eldeleklioğlu, J. (2022).Öğretmenlerdementaliyioluşunyordayıcısı olarak ahlaki çözülme ve öz-yeterlilik. Okul Psikolojik DanışmanlığıDergisi, 5(2),1-28. [İndeksler; Türk Psikiyatri İndeksi, Türk Eğitim İndeksi, Asos İndex, Directory of Research Journal İndexing]

 

17. Söner, O. ve Yılmaz, O. (2020). Ergenlerin sosyal medya beğenilmemekorkularının yordayıcısı olarak benlik saygısı ve benlik tasarımı. Yaşam BecerileriPsikolojiDergisi, 4(7),51-68. [İndeksler; Türk Psikiyatri Dizini, DOAJ]

 

18. Söner, O., Atlı, A. ve Keldal, G. (2015). Üniversite öğrencilerininyabancılaşma ve yalnızlık düzeyleri arasındaki ilişki. Mustafa Kemal ÜniversitesiSosyalBilimlerEnstitüsüDergisi,12(29),149-160. [İndeksler; Asos İndex, OAJI, DRJI, Scientific İndexing Services, ESJI]

 

B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler:

1. Kartol, A. ve Söner, O. (8-11 Haziran, 2023). Psikolojik sağlamlığın yordayıcılarının incelenmesi: Kesitsel bir çalışma. X. International Eurasian Educational Research Congress (EJER). TED Üniversitesi, Ankara.

 

2. Söner, O. (2-4 Haziran, 2023). Ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin öz yeterlikleri ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. İYV Lisansüstü Öğrenci Sempozyumu. İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, İstanbul.

 

3. Söner, O. ve Pirim, M.T. (13-15 Haziran 2022). Anne-Babaların olumlu ve olumsuz ebeveyn-çocuk ilişkisi, mental iyi oluş ve psikolojik esneklik arasındaki ilişkisinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi “Sürdürülebilir Kalkınma için Psikolojik Danışma ve Rehberlik”. İstanbul Kültür Üniversitesi, İstanbul.

 

4. Söner, O., Üner, M., Gülter, B. ve Akal, A.D. (13-15 Haziran 2022). Lise öğrencilerinin depresyon, anksiyete, stres, bağlanma stilleri ve internet bağımlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi. 23. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi “Sürdürülebilir Kalkınma için Psikolojik Danışma ve Rehberlik”. İstanbul Kültür Üniversitesi, İstanbul.

 

5. Söner, O. (12-13 Aralık 2019). Ergenlerde dijital oyunbağımlılığınınyordayıcısıolarakbeşfaktörkişiliközellikleri. 6. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi. Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul.

 

6. Söner, O. (3-5 Mayıs 2018). Lise öğrencilerininsosyalmedyabağımlılığıvepsikolojikiyioluşdüzeyleri arasındakiilişki. Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi. Ufuk Üniversitesi,Ankara.

 

7. Söner, O. (3-5 Mayıs 2018). Üniversiteöğrencilerinin facebook tutumları ile yaşam doyumları arasındaki ilişki. Uluslararası Kültür ve Bilim Kongresi. Ufuk Üniversitesi,Ankara.

 

8. Söner, O. (10/09/2020). Ergenlerde kariyer karar verme güçlükleri ve kariyerkaygısınınyordayıcısıolaraksıfatlara dayalıkişiliközellikleri. VII. International Eurasian Educational ResearchCongress,Eskişehir.

 

9. Söner,O. (10-13 Eylül 2020). Ergenlerin dijital oyun bağımlılığının yordayıcısı olarakmeslekikararsızlık. VII. InternationalEurasianEducationalResearch Congress. Anadolu Üniversitesi,Eskişehir.

 

C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:

1. Söner,O.  ve Yılmaz, O. (2023). Başarı hedef yönelimi. (Ed., B. Dilmaç ve Z.Ş. Gökalp), Başarının Psikolojisi; Duyuşsal Faktörler kitabının içinde (s. 289- 303). Nobel Akademi Yayıncılık.

 

D. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:

1. Söner, O. (23-25 Haziran 2014). Üniversite öğrencilerinin yabancılaşma ve yalnızlık düzeyleri arasındaki ilişki. 11. Ulusal PDR Öğrenci Kongresi. i.Ankara/HacettepeÜniversitesi.

 

E. Editörlük Sürecini Tamamlayıp Hakem Süreci Devam Eden Makaleler:

1. Söner, O., & Gültekin, F. (????). Middle School Students’ Career Parental Support and Adolescent-Parent Career congruence: The Mediating Role of Self Efficacy. International Journal for Educational Vocational Guidance, ?(?), ??-??. [İndeksler: SSCI, SCI, Scopus, Eric]

2. Söner, O., & Duru, H. (????). Are adolescents with insecure attachments more depressed? The mediating role of ostracism. Anales De Psicologia/ Annals Of Psychology, ?(?), ??-??.[İndeksler: SSCI, SCI, APA Online PSyc İnfo]

3. Duru, H. & Söner, O. (????). The Relationship Between Career Decision-Making Self-Efficacy and Emotional Intelligence, Career Optimism, Locus of Control and Proactive Personality: A Meta-analysis study. Canadian Journal of Career Development, ?(?), ?-?. [İndeksler: SSCI, SCI, Eric]

4. Söner, O. (????). Ortaokul öğrencilerinin internet bağımlılıkları 21. Yüzyyıl becerilerini etkiler mi? (Arnavutköy İlçesi Örneği). Trakya Eğitim Dergisi, ?(?), ??-??. [İndeksler: TR Dizin, Türk Eğitim İndeksi, Academindex]

5. Söner, O., Şahin, M., Ceylan, C., Albayrak, O., Coşkun, İ., Şimşek, C. ve Bektaş, G. (????). Okul yöneticilerinin bilinçli farkındalık ve yaşam doyumları arasındaki ilişki. Education & Youth Research, ?(?), ??-??. [İndeksler: ResearchBib, ROAD, Google Scholar]

6. Söner, O. ve Güden, F. (????).Examınatıon of secondary school students´ perceptıons of human values ın terms of varıous varıables. Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, ?(?), ??-??. [İndeksler; Türk Eğitim İndeksi, Academic Resource Index, ASOSIndex, CiteFactor, DRJI, ESJI, Root Indexing]

7. Söner, O., Ceylan, C., Bektaş, G., Şimşek, C., Albayrak, O., Coşkun, İ. ve Akagündüz, E. (????). Öğretmenlerin kariyer uyumluluğunun yordayıcısı olarak mesleki motivasyon. Sosyal Sağlık Dergisi, ?(?), ?-?. [İndeksler; ASOS Index, AcarIndex, Index Copernicus]

8. Söner, O., Ünsal, M.M., Şen, R., Çalışkan, A., Yaylagül, İ. ve Bozan, E. (????). Ortaöğretim kaynaştırma öğrencilerinin şiddet eğilimlerinin benlik saygıları üzerindeki etkisi. Journal of Management Theory and Practices Research, (?), ??-??. [İndeksler; ASOS Index, EuroPub, İdeal Online]

9. Söner, O. Akkuç, B., Kılınç, T., Karaaslan, M., Selçuk, D.A., Çay, A., Yılmaz, R. (????). Yetişkin bireylerde yaşam doyumunun bilişsel esneklik ve bazı demografik değişkenler açısından incelenmesi. Uluslararası Türk Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi, ?(?), ??-??. [İndeksler; ASOS Index, Dergipark]

F. Görev Alınan Hizmetiçi Eğitimler:

(Yukarıdaki maddelerde yer alan başlıklardaki kategorilere girmeyen ve belirtilmek istenen tüm eserler bu maddenin altında belirtilecektir.)

22/05/2023-26/05/2023

2.01.03.01.064- Aday Öğretmenlik Uyum Eğitimi Semineri- (F. No:2023344877-F. Türü: Seminer(Program)-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

15/05/2023-19/05/2023

1.02.01.01.005- Etkili Dinleme ve İletişim Kurma Kursu- (F. No:2023344501-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

08/05/2023-12/05/2023

2.02.04.02.002- Akran Arabuluculuğu kursu- (F. No:2023344499- F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

01/05/2023-05/05/2023

2.02.04.01.015- Özel Yetenekli Bireylerin Eğitimi Kursu- (F. No:2023344498-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

13/03/2023-17/03/2023

2.01.01.06.003- Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları Kursu- (F. No:2023343923-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

27/02/2023-03/03/2023

1.01.01.03.008- SPSS Kullanımı (Temel Seviye) Kursu- (F. No:2023341574-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

13/02/2023-17/02/2023

2.02.09.01.005- Akıl ve Zekâ Oyunları Eğitimi Kursu- (F. No:2023340003- F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

31/10/2022-04/11/2022

Aday Öğretmenlik Programı Uyum Eğitimi Semineri- (F. No:2022342561-F. Türü: Seminer(Serbest)- KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

26/09/2022-30/09/2022

2.02.09.01.005- Akıl ve Zekâ Oyunları Eğitimi Kursu- (F. No:2022342089-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

22/08/2022-24/08/2022

2.02.04.01.013- Özel Yetenekli Bireyler ve Eğitimleri Farkındalık Kursu-(F. No:2022341783- F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

15/08/2022-18/08/2022

2.02.04.01.013- Özel Yetenekli Bireyler ve Eğitimleri Farkındalık Kursu-(F. No:2022341782- F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

20/06/2022-24/06/2022

4.01.03.03.033- Yönetici Geliştirme Programı Semineri 4- (F. No:2022341293-F. Türü: Seminer(Program)-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

13/06/2022-17/06/2022

2.02.09.01.002- Zekâ Oyunları Kursu 1- (F. No:2022341550- F. Türü: Kurs- KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

23/05/2022-27/05/2022

4.01.03.03.031- Yönetici Geliştirme Programı Semineri 2- (F. No:2022341250-F. Türü: Seminer(Program)-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

09/05/2022-13/05/2022

2.02.09.01.002- Zekâ Oyunları Kursu 1- (F. No:2022340057- F. Türü: Kurs- KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

19/04/2022-20/04/2022

E-RehberlikModülüKullanımSemineri- (F. No:2022341096-F. Türü: Seminer(Serbest)- KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

04/04/2022-06/04/2022

2.02.04.02.023- Bağımlılıkla Mücadele Kursu- (F. No:2022340958- F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

28/03/2022-30/03/2022

2.02.04.02.023- Bağımlılıkla Mücadele Kursu- (F. No:2022340956- F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

13/01/2020-17/01/2020

2.02.09.01.005- Akıl ve Zekâ Oyunları Eğitimi Kursu- (F. No:2020340728-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

16/12/2019-20/12/2019

2.02.09.01.006- Zekâ Oyunları Uygulamaları Eğitimi Kursu- (F. No:2019344680-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

18/11/2019-22/11/2019

2.02.09.01.006- Zekâ Oyunları Uygulamaları Eğitimi Kursu- (F. No:2019344080-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

20/06/2019-21/06/2019

E-Rehberlik Modülü- (F. No:2019342061- F. Türü: Seminer (Serbest)- KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

18/06/2019-19/06/2019

E-Rehberlik Modülü- (F. No:2019342060- F. Türü: Seminer (Serbest)- KatılımTürü: EğitimGörevlisi)

12/12/2022-16/12/2022

4.01.01.02.008- Proje Hazırlama Yöntem ve Uygulamaları Kursu-(F. No:2022344194-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: EğitimYöneticisiveMerkezMüdürü)

21/03/2022-25/03/2022

2.01.01.03.003- Eğitimde Drama Teknikleri Kursu- (F. No:2022340767-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: Kursiyer)

29/11/2021-17/12/2021

2.02.04.03.012- WISC-R Çocuklar İçin Zekâ Ölçeği Uygulayıcı Yetiştirme Kursu-(F. No:2021001083-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: Kursiyer)

01/04/2020-18/04/2020

Proje Danışmanlığı Semineri- (F. No:2020000229- F. Türü: Seminer (Serbest)-KatılımTürü: Kursiyer)

25/08/2019-29/08/2019

3.02.03.02.018- Zekâ Oyunları Uygulamaları Eğitici Eğitimi Kursu-(F. No:2019000367- F. Türü: Kurs-KatılımTürü: Kursiyer)

13/05/2019-14/05/2019

E-RehberlikModülüKullanımSemineri- (F. No:2019000166-F. Türü: Seminer(Serbest)- KatılımTürü: Kursiyer)

29/04/2019-10/05/2019

4.01.03.02.006- Liderlik Kursu- (F. No:2019000147- F. Türü: Kurs- KatılımTürü: Kursiyer)

11/12/2018-14/12/2018

2.02.04.02.017- Teknoloji Bağımlılığı ile Mücadele İçin Eğitici Eğitimi Kursu-(F. No:2018000474-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: Kursiyer)

02/05/2017-24/05/2017

2.02.04.01.032- Özel Eğitim Uygulamaları Kursu (Norm Fazlası Öğretmenler İçin)-(F. No:2017020401-F. Türü: Kurs-KatılımTürü: Kursiyer)

20/03/2017-31/03/2017

1.02.01.01.009- Sunum Teknikleri Kursu- (F. No:2017000095- F. Türü: Kurs-KatılımTürü: Kursiyer)

05/12/2016-09/12/2016

2.01.01.03.010- Çocuk Koruma Kanunu Danışmanlık tedbiri Kararları UygulayıcıYetiştirme Kursu (2.02.04.02.021 kullanılacak)- (F. No:2016020633- F. Türü: Kurs-KatılımTürü: Kursiyer)

19/04/2016-19/04/2016

Özel Eğitim Hizmetleri Semineri- (F. No:2016020486- F. Türü: Seminer (Serbest)-KatılımTürü: Kursiyer)